loading...

انجام حسابداری، حسابرسی و امور مالیاتی در موسسه حساب جم

حسابرسی به عنوان یک ابزار کلیدی در جهت جستجوی دقیق اسناد حسابداری به منظور کشف اشتباهات عمدی یا سهوی حسابداران است. حسابرسی بررسی اجمالی دفاتر و مدارک شرکت‌ها، می‌تواند صحت عملکرد حسابد

حساب جم بازدید : 276 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

حسابرسی به عنوان یک ابزار کلیدی در جهت جستجوی دقیق اسناد حسابداری به منظور کشف اشتباهات عمدی یا سهوی حسابداران است. حسابرسی بررسی اجمالی دفاتر و مدارک شرکت‌ها، می‌تواند صحت عملکرد حسابداران مؤسسات را مشخص کند. استاندارد حسابرسی بررسی اجمالی، اظهار نظر در مورد صورت‌های مالی شرکت است که آیا طبق الگوهای حسابداری تهیه شده یا دارای مشکلات مخصوص به خود است.
حسابرسی باید توسط شرکت‌های متخصص که در این زمینه دارای علم و دانش کافی هستند انجام شود. شرکت حساب جم با داشتن سابقه‌ی مناسب و نمونه گزارش حسابرسی بررسی اجمالی موفق توانسته است در زمینه محاسبات و تحلیل اطلاعات با مهارت بالا، عملکرد قابل قبولی داشته باشد. سیستم‌های امروزی به گونه‌ای است که یک حسابرس باید بتواند علاوه بر داشتن مهارت‌های حسابداری، تسلط کافی بر روی نرم‌فزارهای حسابداری داشته باشد.

اعتباردهی به صورت‌های مالی که فرآیند اقتصادی کمتر از یک سال مالی را نشان می دهد. این قضاوت  براساس استاندارد 2410 حسابرسی، که شامل بررسی مدارک و شواهد، پرس و جو و سایر روش های رسیدگی که جملگی نشان از رعایت استانداردهای حسابداری است، شامل می گردد  .


اهمیت حسابرسی بر عملکرد شرکت‌ها

یکی از مواردی که باعث با اهمیت جلوه داده شدن عملکرد حسابرس‌ها می‌شود ارائه اطلاعات حسابداری است که اگر به صورت نادرست منتشر شود می‌تواند صورت‌های مالی شرکت را به شکل دیگری بیان کند که این امر به نوبه‌ی خود برای شرکت‌ها یک امتیاز منفی محسوب شده و وجهه آن را خدشه دار می‌کند.
استفاده از شرکت‌های حسابرسی با تجربه به مدیران شرکت این اطمینان را می‌دهد که بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن با دقت کافی کار را به سرانجام برسانند. موسسه حساب جم با بررسی حساب‌های شرکت و تطبیق آن با قوانین و مقررات مالی می‌تواند از صحت و درستی اطلاعات، گزارش کاملی را به مدیریت ارائه دهد.


گزارش حسابرسی بررسی اجمالی

موسسه حساب جم با جمع آوری اطلاعات و ارقام مورد نیاز می‌تواند کنترل بیشتری را بر عملیات حسابداران شرکت داشته باشد. ایجاد رابطه مناسب با مشتریان، به منظور همکاری بهتر با آنان و دریافت گزارش‌های روزانه از وظایف موسسه حساب جم است. این شرکت با داشتن تیم‌ متخصص می‌تواند پیشنهادات لازم را جهت پیشبرد اهداف شرکت به مدیران عالی رتبه مؤسسات و شرکت‌ها ارائه دهد.
وجود چک لیست حسابرسی بررسی اجمالی این اطمینان خاطر را به مدیران شرکت می‌دهد که تمامی گزارش‌های اعلام شده از روی اسناد مورد بررسی دقیق قرار گرفته است. ارزیابی سیستم‌های گزارش مالی شرکت می‌تواند باعث ارائه اطلاعات لازم به مدیران ارشد شود.


نحوه حسابرسی بررسی اجمالی

حسابرسی مالی شرکت‌ها می‌تواند در قالب حسابرسی عملیاتی، حسابرسی رعایتی، حسابرسی قانونی و حسابرسی مستقل انجام شود. حساب بررسی اجمالی شرکت‌ها در چند مرحله انجام شده و دستورالعمل گزارش حسابرسی بررسی اجمالی به تفصیل برای مدیران ارشد و مدیران مربوطه ارسال می‌شود. حسابرسی موسسه حساب جم کلیه امور مالی و حسابداری شرکت را در نظر گرفته و با بازرسی تمامی مدارک و اسناد مالی، صحت اطلاعات مالی درج شده را بیان می‌دارد.
مدیران مؤسسات و کسب و کارهای مختلف باید توجه داشته باشند که حسابرسی بررسی اجمالی می‌تواند اهمیت رویدادهای مالی شرکت را در یک دوره مالی مشخص کند. هدف نهایی و اصلی حسابرسی موسسه حساب جم این است که آیا گزارش‌های صورت مالی که توسط حسابداران داخلی انجام می‌شود با استانداردهای روز دنیا منطبق است یا خیر.


همان‌طور که بیان شد حسابرسی بررسی اجمالی شرکت‌ها به عنوان یکی از مراحل تعیین صحت اطلاعات مالی است که توجه کردن به آن برای مدیران شرکت‌ها می‌تواند به عنوان یک راه صحیح در پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده باشد. حسابرسی به عنوان یک ارتباط مناسب بین فعالیت‌های موسسه و فعالیت‌های حسابداری است که عملیات واحد تجاری و کسب و کار را بر اساس قوانین مخصوص به خود مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.
مدیران کسب و کار برای این که بتوانند بررسی‌های لازم را در حیطه‌ی مناسب انجام دهند باید به دنبال یک تیم حسابرس باتجربه باشند. شرکت حساب جم با داشتن نیروهای متخصص و زبده می‌تواند در زمینه حسابرسی مستقل شرکت‌ها به گونه‌ای مناسب عمل کند و گزارش‌های لازم را به صورت دوره‌ای برای مدیران ارشد ارسال کند.

موسسه حساب جم فعال در تمامی زمینه های حسابداری و حسابرسی و امور مالیاتی

مهمتر از آن با رعایت استاندارد حسابرسی بررسی اجمالی، ارائه چک لیست حسابرسی بررسی اجمالی و نمونه گزارش حسابرسی بررسی اجمالی انجام خواهد داد.(مشخص بودن نحوه بررسی اجمالی)

 

شماره های تماس موسسه حساب جم: 

 

02188533187

02188546394

02188545397

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟